Lets go down to paradise

Hello everybody in the house! Nu har jag bytt sida av Sverige och intagit den härliga västkusten. Det är underbart här. Jag är tennistränare till små blonda barn, tar salta havsbad i tången, soltorkar på varma klippor, blir nerskvätt av saltvatten under friska båtfärder, äter matsäck ute på soliga öar, träffar släkt och grillar mat, plockar blåbär uppe i bergen, ser kvällssolen gå ner borta i havet, spelar tennis på gruset så det står härliga till och bara njuter av att bli brun och få batterierna laddade. So damn najs. Jag hoppas att ni har det minst lika bra var ni än är och att livet leker. Nu ska jag skrubba lite rödbettor och sedan ska jag gå ut i solen och äta ännu en såndär oslagbar sommarmiddag.

Jag saknar dig fetamycket Camilla, och alla ni andra också. Jag är helt mobillös så om någon smsat mig och jag inte svarat så gillar jag er ändå.

Puss!

/ Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0