Schtel

Okej, nu har jag provat både Pilates och morgonmeditation med Poweryoga. Vad jag kan konstatera är att jag måste vara den stelaste kvinna som vandrar på jorden, då jag har en halvmeter  kvar till marken när jag står upp och böjer mig ned för att nudda tårna. Men det är faktiskt jättekul! Åtminstone Pilatesen var skojig och tog mer än vad man kunde ana. Jag ville ju gärna prova det här för att få lite variation till min övriga träning, och jag är inte missnöjd! Jag ska lätt fortsätta med det där. Och Poweryogan har jag ju inte kommit så långt med, men där snackast det lite mer om hur man ska möta dagen och att man ska sända kärleksfulla budskap och sådär. Mysigt. Helnajs! Ni måste prova! Man ska tydligen märka resultat efter bara några pass.


Stelare än vad man kan tro...

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: emzak

Pilates ey? Har länge varit sugen på att gå nån yogakurs men det har aldrig blivit av.. Vad gick dvdn på, i kronor? ^^

2009-07-28 @ 21:27:18
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0