Jag saknar dig redan Lovisa!

Och nu tänkte jag bjuda på några slumpvis valda bilder från min sommar som jag hann
ta innan kameran gav upp och dog. Vad har jag gjort i sommar egentligen?
Jo, jag har firat pappa som fyllde 50 med en stor midsommarfest, jag har förälskat mig
i Rocky Balboa, jag har spelat sjukt mycket tennis både här och där, jag har varit i det
vackra Bovallstrand och åkt båt, solat på öar, fiskat krabbor, luktat på jasmine, fått
dalle på nykokta rödbettor och sparris ochvarit tennistränare. 
Jag har hälsat på Camilla på Gotland och sovit på en
Gotlandsfärjas golv samt åkt vattenskidor och plockat blåbär.

Härligt.








/ Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0