Nedräkning

TjabaTjenaHallå! (Tänk att Nicke och Nille och Molle och gänget förevigt kommer att förknippas med den hälsningfrasen. Manipulativt som fan!)

Annars så ska jag bara meddela er att jag har en enorm smärta i rumpan efter att ha träningscyklat i en halvtimme. Det var i och för sig två hela dagar sedan, men det är ändå som värst idag. Jag förstår det inte, men så är det och det är bara att anpassa sittställningarna efter det. Lika glad för det är jag, men gladast är nog räven!

Idag är det bara 8 jobbdagar kvar, 7 efter denna, och 12 dagar tills jag åker till Gåtland samt 14 tills jag träffar Lisa och sist men inte minst 6 dagar tills jag och Isalee ska på Allsång! Taste that!



corkscrew stairs by istefan<sup>TM</sup>.

Hallå, hallå, vänta nu! Jag har ju glömt för er att berätta hur det gick på grillfesten i lördags! Det gick bra. Det var kul. Det regnade inte och var inte alldeles för kallt. Det var faktiskt riktigt kul. Jätteroligt! En lyckad avslutning på en födelsedagsvecka, vad nu en födelsedagsvecka innebär. Marie, we rock!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Moa

och 42 dagar tills vi börjar skolan ;)

2009-07-08 @ 12:50:18
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: marie

we totally do! jag menar de skjöt ju upp fyverkerier bara för oss! :D

2009-07-08 @ 15:58:09

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0