His leather jacket

Yo, alla dudes och dudettes. Jag har haft en trevlarns kväll med min ursnygga vän Isalee (alla killar som är bra på "handen på ryggen" och som mer än gärna funderar på att bli eller är läkare kan anmäla sig). Vi köpte lite mörkljus choklad och pratade ikapp över en kopp te. Det var mysigt. Därefter mötte jag upp med min älskling och ärkerival Henke och vi gjorde upp i en blodig pingismatch. Han fick självklart spö.

Och nu är det en jävla fluga precis ovanför mig som inte fattar att man inte kan komma in i glödlampan.

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: emma

åh tack så jättejätte mycket! :D gla jag blir nu ^^



härlig blogg ;) och bilden var vacker!

2009-08-01 @ 14:19:53
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0