Fem Dagar Kvar

Okej, nu ska jag skärpa till mig lite hära.

   Vad gjorde ni över midsommar kära vänner? Sälv låg jag hemma i migrän eller vad det nu var och tittade på alla möjliga olika TV-program. På dagen åt jag sill med mor, far, momor och morfar. Mormor och morfar ska köpa en ny hund. How cute is that? Bror övergav mig för sin kompis landsälle och jag kände mig allmänt övergiven och isolerad. Men det som inte dödar en stärker en och jag börjar redan tagga för min födelsedag den 27 juni och min och Maries (30 juni) grillfest den 4 juni. Glöm ej!

Tagga Tagga!!


day164 :: headaches are the colour green by MeLa de Gypsieday164 :: headaches are the colour green by MeLa de Gypsieday164 :: headaches are the colour green by MeLa de Gypsie

/Camilla

Kommentarer
Postat av: marie

taggaaaaaa!! (4 juli camillaaa!!!) :D

2009-06-22 @ 11:11:36
Postat av: emzak

Jag såg en kille bakom kassan på Högdalens Vi igår som var så sjuuuukt lik din bror. Det var möjligtvis inte han?

2009-06-25 @ 02:02:05
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0