Grävlingar och Rocky Balboa

Hejsan babes!! Jag har kommit åt internet i en tennishall (gudskelov för tennishallar) och ska tala om för er att jag lever! Nätt och jämt, i och för sig, eftersom jag blev nerjagad och uppäten av grävlingar igår. Eller okej, inte riktigt nerjagad och uppäten, inte riktigt så illa. Men - för några dagar sedan gick Rocky I och Rocky II på kanal 6 (som är förövrigt är två sjukt bra filmer, I agree Henke!) och jag blev heltaggad på att träna upp mig som fan. Så jag kastade mig ut i skogen och sprang lite hit och dit då jag plötsligt fick syn på FYRA grävlingar komma gående längs vägen. Först trodde jag att det var några små katter som var ute på promenad i skogen, och tänkte "naaaw, kissekissekisse...". Men det var fan inga katter. Och ja, jag frös. Jag har ju hört att grävlingar inte slutar bita i benet förrän de hör att det knäcker = fyra grävlingar = fyra brytna ben. Så jag backade, vände mig och och sprang utan bara helvette tillbaka där jag kommit ifrån och bad till Gud att de fyra grävlingarna inte skulle känna lukten av och bli sugna på lite svettig Lisa. Men näe, jag sprang ifrån de små svartvita djuren och sitter nu här i säkerhet - fortfarande taggad på att bli lika vältränad som ROCKY! Okej, kanske inte riiiiktigt lika vältränad... men nästan!



/ Lisa

Kommentarer
Postat av: marie

hahaha, hope u're having fun! :p

2009-06-15 @ 18:43:55

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0