Hard Work Work

Tjolahoppsansa! Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen här, men vi har våra skäl. Blink blink

Nu är det som så va, att det ska regna på midsommar (mycket vädersnack i bloggen) och det är inte bra. Vad ska man då göra, hade Gud tänkt? Men det är bara att vänta och se. Vad ska ni göra på midsommar hörni? Blir det dans runt stången, släktbesök, grillfester eller bah pliktsupning? Inte ska man dricka bara för att det är midsommar nej, missförstå mig rätt. Men en del verkar tro det... Okej större delen av Sveriges befokning verkar tro det. Och då kan man ju inte låta bli att undra vems åsikt som är mest korrekt. Men jo, det är nog min.

Whatever. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för tillfället här på jöbbet så jag fördröjer tiden med diverse roande saker som omväxling. Nä, dags för en kaffe latte nu va. Hörs och ses!

Midsommar 2007 by gissa.


/Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0