Jag saknar dig med Camilla!

Hejsan! Det är Lisa som talar. Jag sitter på biblioteket här i Kalmar och skriver (tacka vet jag bibliotek). Hur mår ni allihopa?! Jag saaaknar er! Jag tog årets första dopp idag, det var sj-sj-sjutton grader, men det gäller att vara tapper och bada ändå. Och solat har jag gjort, så det står härliga till och gud, vad det låter när man skriver på de här bibliotekstangetsbordstangenterna. Sen har jag ätit jordgubbar och grillat i kvällsolen och nu blir det snart tennis. Wimbledon börjar ju faktiskt idag! (Kom ihåg det Camilla, och Isalee - Federer är säkert med!). Vad gör vi mer här på ostkusten? Jo, vi springer omkring i skogen (jag spred min Rocky-hysteri vidare till alla här på landet, och det dröjde inte länge förrän folk sprang som vildar i skogen och fysade järnet). Vi dricker te, bakar äppelkaka, går promenader, sitter på piren och filosoferar och bara chillar järnet. Jag saknar er som sagt väldigt mycket, alla från mina nära vänner som till våra söta läsare. Jag ska självklart försöka titta in igen så fort jag får tillfälle!!!

PUSS.

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Jannie

Absolut, haft en grym midsommar!

2009-06-22 @ 20:08:50
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet! är sjukt taggad haha... men ska ju till peace imorgon, tyåvärr så har inte dom jätteskärmar som visar roger live... men men, sånt är livet. sånt är livet så mycket falskhet bor det här. och det var en liten sång trudelutt av den hääärlig isalee!

2009-06-23 @ 20:53:02

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0