My Old Loverbabe

Vet ni vem som just nu med största sannolikhet befinner sig i landet Sverige? Svea Rike? Jo, det ska jag ta och tala om för er. Det handlar nämligen om min Babe. Nej, inte min Babe, då människan i fråga är gammal som typ gatan, men ändå. Min Old Babe. Jag snackar självklart om älskade Bruce Springsteen! Han intar Hovet imorgon, och jag undrar om man inte borde ta sig dit och köpa en biljett ändå. Med tanke på åldern som sagt så kanske han inte kommer tillbaka till Svea Rike så många gånger till! And how could I live without a sight of my Old Babe?! Missa för guds skull inte det här.

Om han vore ungefär sisådär 30 år yngre skulle jag haffana' direkt!



Och den här kan inte visas för många gånger...



Je t'adore!

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: ida

eran blogg är sjukt bra, läser den jämt:) <3

2009-06-04 @ 14:35:25
URL: http://enjoyida.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0