Nu ska jag berätta

Vad jag gjorde igår! Eftersom jag inte bloggade något så måste ni vara döende av nyfikenhet för att få veta.. My life is so full of action!

Jag gjorde inget mindre än att baka bröd! (Och vaxade benen = aoutch. Och målade naglarna = ooh. Och kollade på ca 5 serier på TV = avancerat.)

Såhär gick det till:

Jag blandade degen...


Och lät den jäsa...


Föra att sedan baka ut degen...


Till runda kakor som gräddades i ugnen...


Och förvandlades till nybakade tekakor...


Redo att förtras utav glada familjemedlemmar!


Nu vet ni i detalj hur det går till att baka tekakor. Vill ni ha receptet också så är det bara att höra av er! Eftersom att ni självfallet vill baka nu när ni fått inspiration. Blink blink

Puss /Camilla

Kommentarer
Postat av: Jells

SV: Jo, skit nyttigt haha!

Älskar nybakat bröd.

2009-06-10 @ 21:13:04
URL: http://jellss.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej=)



Kan ni lägga ut receptet för det såg riktigt gott ut=D Skulle vilja baka:)



kram<3

2009-06-10 @ 21:58:10
Postat av: danny

tack det samma tjejer!!

fina bilder ni lägger upp =)

2009-06-11 @ 00:16:37
URL: http://doidinha.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0