Oh Lord

Hej på er! Min data har dött (verkligen avlidit alltså, på allvar) så att nu måste vi rädda hårddisken med mitt livs alla bilder på. Om de inte går att rädda, då... då... då ska jag personligen ta ett jävligt seriöst snack med Gud. Han jobbar hårt för att göra livet surt för mig ibland kan jag ju tycka! Det måste vara det där med att jag missbrukar hans Gudagåva, choklad. Eller kanske att jag påstår att jag inte tror på honom - det måste ju få honom att fucka ur lite. Jaja. Gud, din lilla krigsorsak, GE MIG TILLBAKA MINA BILDER!

Nu sitter jag vis min broders data, och ska snart ta tag och städa hela huset. Sedan blir det utspring! Kusinen min drar från skolan klockan 13.30. Ha en najs dag, allesammans!



/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Följa varann via bloglovin? :)



Kram

2009-06-09 @ 13:31:31
URL: http://suralkohol.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hoppas det går att rädda!

2009-06-09 @ 19:27:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0