Pussbilden på g

   Jag är snart klar med min pussbild, hörni! Och i morgon börjar jag jobba. Det blir nog alldeles alldeles underbart. Hoppas jag i alla fall. Min chef vill värva mig till Stuvstas damlag, enligt pappa som är kompis med honom. Vad säger du om det, Pelle?

Idag ska har jag planerat att ägna mig åt så lite som möjligt, då fem veckors hårt arbete väntar. Kanske att jag köper en sån där förbannad bussremsa eftersom att kortet tog slut i förrgår. Annars ska jag fortsätta på bilden för att förhoppningsvis kunna lägga upp den för att visa Lisa (som inte längre är häääär, buhuuuu) senare idag!

Och så ska jag fixa naglarna. Vilken färg tycker ni är presentabel första dagen på jobbet? (på den här frågan förväntar jag mig kommentarbomber)

Yours Sincerely, Camilla.

Kommentarer
Postat av: marie

röd är snyggt!!

2009-06-14 @ 15:51:47

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0