Receptionist, javisst!

   Heheheheheh. Igår badade jag i havet. Och trots att sjögräset kittlade lite obehagligt mot kroppen och att det knappt var 20 grader var det det allra mest underbara jag gjort sen årets första dopp förra sommaren! Och jag ska lägga in bilder på detta senare också! Jag ska göra ett helt inlägg med sommarbilder ifrån min sommar här i Stockholm. Ja, det ska jag göra!

Förresten så beställde jag Pro Markers igår! Och nu undrar ni kanske vad Pro Markers är. Då ska jag berätta för er att det är jättehäftiga pennor! Och nu undrar ni kanske vilken planet jag kommer ifrån. Då ska jag berätta för er att jag är från jorden, precis som de flesta av er, bara att jag köper pennor för mina pengar. Och jag har aldrig färgat håret heller. Men jag är från jorden, promise!

Nu tycker jag banne mig att Lisa kan höra av sig och klämma in ett inlägg här emellan mina lite mindre innehållsrika inlägg. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lisa, Lisa, Lisa!

2009-06-29 @ 09:47:40
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Svenne och Lotta

Jag håller med Camilla, hon verkar smart!

2009-07-01 @ 08:28:33

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0