Shoe shopper

Idag slutade vi så sent som 12.10, varpå jag och min vän Camilla begav oss in till Stockholm City för tredje dagen i rad. Och vem fick med sig TVÅ par skor hem?! Arne Gustafsson från Akalla. Grattis till de nya skorna, Arne! Neeej, jag skojar bara. Det var ju jag som plockade med mig skorna hem! Grattis till mig! Och nu ska ni få se - ett par lågkvalitépumps från Skopunkten, b-skor men ack så snygga. Dessutom ett par lite mer användbara skor från Din Sko som man kan ha nu när regnet vägrar sluta falla från the sky. Så, vad säger ni? Riktigt usla bilder, men ni fattar gräjän.


299 respektive 249 svenska riksdaler.

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Moa

Fancy! :D

2009-06-04 @ 18:45:40
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: isalee

SEXY!

2009-06-04 @ 19:26:19
Postat av: Camilla

Schnyyygt

2009-06-04 @ 20:31:43
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0