Summerlovin'

Jahapp, så var det snart sommarlov då. En ledig tisdag och så en timmes skolavslutning på onsdagen bara. Så man har längtat och kämpat för att ta sig hit! Och nu, när man står på mållinjen, känns det inte bara lite konstig. Lite vilsen är man faktiskt. Vad ska man göra av sin tid nu då? Inte kan man sitta och häcka framför TV:n och datorn, som under vardagarna har varit största belöningen. För mycket av det goda är inte heller bra, säger dem.

Men för att inte bli alltför rastlös (en del rastlöshet räknar man ändå med under lov..), ska jag nu skriva en lista på sånt man kan ta sig till under både soliga, regniga, varma och grå dagar! Detta är i alla fall vad jag tänker göra (när jag inte jobbar som halva sommarlovet kommer att gå åt till):

Träffa vänner man mår bra av
Läsa massa böcker
Upptäcka ny musik
Ligga och chilla på en filt på tomten
Glida runt på stan och kika i butiker
Bada och bada och bada
Jogga bättre och snabbare
Fiska
Gå på grillpartyn!
Laga nya maträtter
Och lyxiga efterrätter
Dricka litervis med te och kall saft
Hitta en ny bikini..

Så sist men inte minst ska jag ju ta mig friheten att fylla år också!


Sommarlov ! by Signat

/Camilla

Kommentarer
Postat av: marie

woho vi fyller år snart ;D

2009-06-08 @ 20:04:29
Postat av: vesna

ltåer underbart =)

2009-06-08 @ 22:22:57
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: ida

upptäcka ny musik?

upptäck min musik!:)

www.myspace.com/idajonasson

2009-06-09 @ 01:53:08
URL: http://enjoyida.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0