Djup på morgonkvisten

        Jag känner att jag verkligen måste vara lite djup just nu. Det är nämligen så att min fina kamera, som min lilla busunge till lillebror Alfred kastade i golvet har börjat funka igen! Min far gick med den stackars kameran till den lilla reparatören, men han sa att det inte finns så mycket att göra. Men ha! Nu ligger min kamera här bredvid mig, hur fungerande som helst.



Hur djupt är det på en skala, kan man ju undra? Men vet ni, att saker pajar och sedan börjar funka igen händer mig hela tiden. Min Ipod har dött flera gånger, och jag har alltid tänkt "jaha. Jaha, hejdå då. Tack för den här tiden." Men rätt var det är så funkar den igen! Precis som min kamera.

Och LimeWire, mitt program där jag inte laddar ner musik... det slutade också funka. Men jag väntade några veckor, och nu är det fit for fight igen!



Så vad är djupheten med det här då? Jo, ibland är det annat än elektroniken i vardagen som inte funkar. Typ man själv funkar inte, ett förhållande funkar inte, ens strikta diet funkar inte, osv, osv. Men hörrni, om man ger det lite tid så kommer det i framtiden komma tillbaka - det gäller ju att aldrig ge upp hoppet. För det finns alltid en chans!


/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack detsamma :)

2009-03-10 @ 09:20:22
URL: http://lisabrander.blogg.se/
Postat av: Isalee

djupdjupdjup

2009-03-11 @ 22:01:19

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0