Lever i Sex and the City

               Hejsan allesammans! Nu är jag och Camilla hemma i det sköna Stockholm. Jag har precis vaknat. Hade jag haft några bilder från vår fina resa i Göteborg hade jag slängt in några, men tyvärr har jag inga - utan Camilla är kameramannen den här gången.  

Idag blir det ingen OMG-dag, precis. Jag ska inte luncha med Madonna, jag har inte just vunnit en Guldbagge, jag har inte fått ärva fyra triljarder och jag ska inte flytta till Polen idag.

MEN! Det här är inte rumba.

Skojade bara. MEN! Jag har fått en leverans på chinos och träningsbyxor nere "centrum", som jag ska hämta upp! Ännu mera kläder till min vårgarderob!!! Woho!

Puss och kram på er.

Lisa

Kommentarer
Postat av: mathilda

alltid kul med nya kläder:)

2009-03-01 @ 12:11:20
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv; Okej ;D

2009-03-01 @ 12:27:01
URL: http://jjoosefinast.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0