Sun is shining

  Idag är det onsdag och solen har skinit på oss i Stockholm. Det är bra. För jag hade dagkräm med UV-skydd på mig. Sen i morgon, då är det torsdag. Och det säger jag inte för att repetera veckodagarna för er som inte kan dem. Ni får söka läkare eller något. Nej, jag vill bara hitta en anledning till att börja prata om att vi ska till ett vattenreningsverk i morgon - torsdag. På studiebesök liksom.

   Det ska bli både intressant, givande och a total waste of time. Men har man valt Natur Biologisk forskning får man nästan skylla sig själv. Och eftersom att vår blogg är ett lyckopiller kan jag i stället berätta för er att solen sken på oss stockholmare idag!

Puss och Kram och en till puss!



/Camilla

Kommentarer
Postat av: marie

wofuckingho! sooool :D

2009-03-18 @ 18:36:29

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0