The Love Guru

  Idag när jag satt på 163an vid halv 3-tiden på eftermiddagen steg The Guy på vid Dahlens Sjukhus. Tyvärr hade han en tjej med dig och tyvärr såg han inte att jag satt där och dregglade. Eller det kanske var tur i och för sig. Tur för tjejen.. Okej, men he was like the God ya knoow?! Och det bästa var att tjejen inte var så fruktansvärt, ni vet, snygg-snygg. Det tyder ju på att han har vett nog att välja med insidan! ..Och att jag kanske har en chans?! :) Eller så var de på sjukhuset för att kolla barnet som hon kanske hade i magen.. Eller så var det bara hans syster.. Eller så kommer jag i och för sig aldrig se den mannen igen. .

Han var som en brunhårig Curt Cubain med inslag av Måns Zelmerlöf och Johnny Depp. INTE ILLA!

 + Johnny Depp  by Greta&Kiba +

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

grrr sexig måns var på den bilden ;)

2009-03-18 @ 19:13:44
Postat av: Marianabanana- Twilight Spoof

Ja, såna stöter jag på nästan varje dag. =/

2009-03-19 @ 16:08:06
URL: http://marianabanana.blogg.se/
Postat av: isalee

MÅÅÅÅÅÅÅÅNS

2009-03-21 @ 19:13:12

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0