Mitt nya liv

        Nu vill jag ha vår. Vår, eller ännu hellre sommar. Vad jag är trött på är detta slask och alla dessa gråa moln. Lite sol skulle faktiskt inte skada, trots allt.

       På måndag, imorgon, ska jag börja mitt nya liv! Samma dag som Isalee ska börja sitt liv. Internskämt. I alla fall, det ska bli nyttig mat, mycket sömn, träning och allt det där. Målet är att bli vältränad och få i mig alla de där små ämnena som man kan behöva få i sig.

Har ni några nu-ska-jag-börja-mitt-nya-liv-tips som ni vill dela med er av?





/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Planera in vad man ska göra varje dag e mitt tips :D

2009-03-08 @ 16:53:58
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: totte

gör matlistor och träningslistor, både roligt och bra (a) och SLÄNG allt onyttigt i huset ananrs fuskar man bara hah :p

2009-03-08 @ 22:01:02

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0