Vad hände?

         Hur reagerade ni när Malena tog hem segern i kvällens final? Jag, Camilla och Isalee satt förstenade ett par sekunder innan vi samtliga totalt bröt ihop och skrek förtvivlat i fem minuter, sådär som man gör när man är tonårstjej.

Vi började väl undra vad det är för jäkla land i vi tillhör egentligen. Alltvarligt, alltså. Det här är fortfarande Sverige, eller?

Lisa: Asså... asså.... asså... asså... asså...?
Camilla: Jag vet. Det är fy skam.

Sen är hon ju faktiskt trots allt en mycket duktig sångerska. Vi kanske har alla tiders chanser i Russia.



/ Lisa

Kommentarer
Postat av: marie

nej vi har ingen chans alls. hon var helt seriöst sämst, HON SJUNGER OPEERA INTE SCHLAGER!!!!!!!damp. fan vad hon skämmer ut sverige usschh!!



hehe

2009-03-15 @ 09:40:57
Postat av: mathilda

jag började skratta hysteriskt. jag var skitchockad^^ vem tyckte ni skulle vinna då?:)

2009-03-15 @ 10:31:44
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är knäckt! Heja Alcazar!! :D

2009-03-15 @ 10:42:10
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: marie

nej heja måns :D haha eller okej hans var den enda jag hörde :p och hon som vann, var inte så insatt i det:p

2009-03-15 @ 11:01:43
Postat av: Lisa

Heja Caroline af Ugglas! Lite variation! Eller heja Sarah Dawn Finer, eller Måns eller Emilia! Men inte den som vann...

2009-03-15 @ 11:23:20
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0