Burbyggarbrudar

Wiiihoo! Jag fick låna bilderna från dagens burbyggande utav söta Moa. Nu ska ni få se på allvar hur det gick till när tjejerna i hönsgruppen slog ihop sina smarta naturskallar och började hamra och spika så det stod härliga till. Och vi lyckades! På ett par timmar hade vi tre fina hönsburar fördiga. You should be proud of us, Melker!
(Nån som inte vill vara med på bild?)



Okej, detta har inget med byggandes att göra, måste bara visa att jag fick äran
att köra vår lärare Volkers bil idag! Lite sjukt men kul. Som tur var hade jag Camilla bredvid mig.
Vi övervägde några sekunder om man skulle köra plattan i mattan och dra på
en roadtrip ner till Europa, men vi kom snart fram till att det är mycket
roligare att spika sig på fingrar, riva sig på hönsnät och annat sånt där kul.




Håller jag hammaren fel, Melker?




/ Lisa

Kommentarer
Postat av: melker

.... ja :)

2009-05-20 @ 08:07:29
Postat av: Moa

Vi var grymma! :D

2009-05-20 @ 17:23:11
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: Lisa

I'm a man anyway!

2009-05-20 @ 18:35:36
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0