Dagens Outfit



Yeah, I'm so cool... Och sen vill jag bara säga: maj maj måne, jag kan lura dig till skåne, - för att jag tycker att det är så kul att säga det. Och så vill jag skicka en hälsning till alla som också gillar gula leggings, samt uppmana er läsare att be lite extra för barnen i den tredje världen i kväll. Så vill jag påstå att skavsår inte är det allra roligaste här i världen, lika lite som jag vill påsta att Hitler är en bra förebild. Däremot Nelson Mandela! Och som en slutkläm vill jag meddela att solen värmer och att det är maj idag.

And then it all makes sense!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sicken pudding! Eller, eller, eller... nu kom jag på det! Sicken GLASS!

2009-05-01 @ 17:56:39
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Camilla

smaaart..

2009-05-01 @ 18:18:30
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: marie

näääjs:D

2009-05-01 @ 18:32:33

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0