Dagens

Anställningsintervjuv-outfit!

Starbuckslinne från Thailand (lycka till, copycats!)
Jeans från Cubus
Älskade hood från H&M

Och som till minne av farmor, ett silverhalsband med fyrklöver som jag själv fick i dop-present av na. Och hon som sa att hon skulle sitta och gråta på mitt bröllop! Så går hon och somnar in såhär ett par år i förväg. Men det var nog bäst så, för farmor var väldigt sjuk ska ni veta.

Jag ska ju trots allt mest jobba över telefon, så att det kanske är förlåtligt att jag inte hade kavaj och grejer. Men jag tror nog att jag gav ett bra intryck hos Pär! Om ni var intresserade av att veta hur det gick vill säga.

Puss och hej, snart börjar ju Sommer!

/Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0