Fem snabba

Idag fyller vår söta vän Anna år. Grattis Anna på sjuttonårsdagen! Hoppas att prinsesstårtan smakar mums!

Själv fyller jag också år snart, bara som en inflikning liksom. (27 juni it is!)

Och i morgon är det En Dag på det Gröna, Kärrtorps egna lilla festival. Den ska jag gå på och ni också tycker jag!

I kväll vill jag jättegärna se Män som hatar kvinnor!

Nu är It's Happening-konferansen slut och inga fler hönor någonsin. Men lite stolt är jag ändå att skolans coolaste band Bert sjöng om våra höns i sin egenskrivna låt! Respect.

A Gluten-Free Prinsesstårta by emilia.s..

/Camilla

Kommentarer
Postat av: emzak

närhurvar?

2009-05-30 @ 00:12:04
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Malin

vist gjorde dom?? tyckte det var ascoolt också, vi är ju värsta kändisarna!! ;P

2009-05-30 @ 17:57:05
URL: http://osociiial.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0