Jag bjuder på denna

  Idag har jag match! Om tre kvartar är det samling och jag taggar till som bara den här framför datorn till discomusik. Jag spelar fotboll för er som inte känner mig, eller som tror sig känna mig men egentligen inte gör det. Eh, ja.. Jag har då spelat sen jag var mycket, mycket liten och gör det bevisligen än. Sedan ett år tillbaka har jag dock varit skadad (visst är det här sjukt kul att läsa om?!) nej men lyssna nu, faktiskt! Nu är jag frisk igen! Relativt.. *Pepparpeppar* ( = min enda tvångstanke här i världen). Och jag älskar fotboll mer än nånsin. Jag har lärt mig den hårda vägen så att säga.



  Och vad vill jag ha sagt med det här? Jo, att ibland måste man lägga ut urfula bilder på sig själv som liten för att uppskatta det här med hormonutveckling och sånt. Snygg domare by the way..

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se



min blogg om allt inom kost, träning & välmående :)



Idag: Hur du kommer i form snabbast inför sommaren! Komplett kost- och träningsprogram gratis :)



Läs den gärna och jag hoppas du kan hitta massor med tips, inspiration & motivation!



Ha en bra kväll!

Mvh Johanna

2009-05-07 @ 19:07:36
URL: http://johannaek.blogg.se/
Postat av: marie

aw gulligull

2009-05-07 @ 19:52:15
Postat av: Lisa

Kapten och allt! Så stolt. :')

2009-05-07 @ 20:10:02
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0