Kaffe, Kycklingar och Klockan

   Idag har vi, som Lisa redan berättat att vi skulle göra, byggt hönshus! Om vi är riktigt snälla kanske vi kan sno några bilder ifrån moas bilddagbok sen!

   Och på tal om att man lär sig något varje dag kan jag ju meddela att under de senaste dagarna har jag gjort upptäkten att hemligheten bakom gott kaffe (om man har mjölk i) är att de ska drickas ur höga glas! Så snart jag bara kan ska jag testa med te också. Kanske med NKs friska vårblanding? Ja, ja, JA!

   Nu ska jag tagga om för match! Mot Enebyberg på Lisebergs IP. Kom vettja! Klockan 02.00 börjar den för er som på allvar vill se!

Au revoir!

                                      Latte boy by Mindless Afternoon  
                                                               (My boyfriend)

                              /Camilla

Kommentarer
Postat av: Lisa

Herre min get, sicken sen match!

2009-05-19 @ 19:08:19
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu finns iaf några av bilderna på min bdb :) puss

2009-05-19 @ 20:38:00
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0