Bra dag Dålig dag

   Ja se, min nallebjörn tog visst hem vinsten igår! Ojojdå. Tyvärr kom iprenmannen mfl inte alls bra till på listan, och dem var fett bra tycker jag. Men nu är det slut på melodifestivalsnack för i år. Det kanske inte roar dig så mycket, Melker?

   Nu är det här en mycket glad och rolig blogg, men jag måste ändå ta mig friheten att skälla lite på er. Vad har hänt med alla kommentarer? Marie, Isalee, Malin (nämnd två ggr nu!), Melker, Pelle, Emilie, Maja, Johanna, Petronella, Evert Taube och alla ni som läser som jag inte kan namnet på. We want your comments and we want them now!

  Jag kan ju börja med att fråga er alla läsare om vad ni tycker om tatueringar?! Själv avstår jag nog, men jag känner en  viss Lisa (vi skriver i dubbelbloggen tillsammans) som funderar på vilken textsnutt hon ska nåla på sig. VAD TYCKER NI OM TATUERINGAR OCH VAD SKA LISA TATUERA IN FÖR TEXTSNUTT? Ja, så lyder alltså min fråga till er om det inte var riktigt klart. Kommentera mera älskade vänner! I just totally love you all!
 
THE TATTOOED MEN of OLD JAPAN 入れ墨 by Okinawa Soba.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Malin

jag känner mig utvald ;P



nja.. kan vara fint med nått litet, men det är så hemskt med dom som täcker hela kroppen.

nått litet personligt kan vara fint - nått som bara syns på badstranden, kanske^^ :P

Annars nej tack!

2009-05-17 @ 17:08:42
URL: http://osociiial.blogg.se/
Postat av: mathilda

njaa, en pytteyttetatuering kan vara fint, annars ska man nog skita i det;)

2009-05-17 @ 17:38:32
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: melker

jag kan ju säga vad hon inte ska ha. hon ska inte ha något astöntigt ordspråk eller något om kärlek. för kärlet och ordspråk är för töntar! något orginellt däremot skulle sitta fint :) V.V.V.V.V?

2009-05-17 @ 20:01:05
Postat av: Camilla

HAHA. Lisa ska tatuera in melker tycekr jag. Namnet alltså. Kanske inte melker...

2009-05-17 @ 20:41:58
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: mli

Jag vill ju inte vara värsta stalkern som kommenterar varenda inlägg ;O Det känns ju bara fel...



Men! Jag vill (ska!) göra en tatuering. Jag vet precis hur den ska se ut och vart den ska sitta, men! Det är en hemlis tillsvidare.

2009-05-22 @ 13:03:11
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0