Anchisa

Ni har väl alla kollat in Fokis blogg? Den gulliga, asiatiska tjejen från typ fjällen? Alltså. Jag kan inte vara inne på hennes blogg utan att bli helt galen. Inte nog med att det är rosa, ludd, gulligull, cupcakes, strössel, spexiga naglar, kolasås, mästerverk till bakverk, Hello Kitty-mani, puttinutt, helylle, älsklingen Ricky och rosa öronvärmare, utan dessutom så håller hon samma pose på alla bilder. Och det är inte vilken pose som helst, utan "jag är en nyfödd hundvalp som vill ha lite mjölk tack"-posen. Hon ser så fruktansvärt snäll och harmonisk ut - jag klarar inte av det! Jag får en sånhär konstig instinkt av att slå henne rakt i ansiktet bara för att se om hon skulle säga "oj!" och le vidare eller om hon kanske skulle ändra ansiktsuttryck.

Och jag är fruktansvärt lättirriterad just nu, förlåt Foki. Du är säkert ascool. 




Lisa


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Taack! :)

2009-11-14 @ 00:51:22
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0