And Harry doesn't mind

Jag har en stalker! Vem är du? Min första tanke var att det skulle vara Melker, men då personen avslöjade att den precis som jag brukar sminka sig och ta fjortisbilder så blir jag mer tveksam. Jag vet inte om du brukar göra så, Melker, men det kan jag väl tro att du skulle hålla hemligt i sådana fall. Inte för att jag har fördomar, men alltså. Ja, du vet. Aja, du är bra Melker! Du får sminka dig precis så mycket du vill.

Så, älskade stalker, vill du avslöja dig? Förresten så gick min tennisektion bra, alla överlevde. Jag blev bara träffad av ungefär fem, kanske sex stenhårda bollar (jisses va folk tog i alltså) så jag kommer ha fina blåmärken imorgon. Stalker, det var min klass jag höll lektion för. I Kärrtorp. Är du rent av Åjshi?!?! Och IDAG ska jag baka cupcakes.

Puss från Lisa.




Kommentarer
Postat av: din stalker.... eller jag menar melker!

Jag måste nog ta ett snack med dig om heteronormativitet....

2009-11-04 @ 19:49:27
Postat av: Lisas stalker

hehe.. vad kul det här blev!

Från början hade jag ju bara tänkt vara anonym men mina kommentarer men det såg så himla tråkigt ut när det var en anonym som hade kommenterat så jag skrev dit LISAS STALKER. Men nu kan jag ju bara suga på karamellen och låta dig, Lisa komma på vem jag är!!

2009-11-04 @ 22:41:02

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0