Baby, we'll never go back






Alltså, det är så konstigt att inte ha någonting speciellt för sig. Och ingenting framför sig heller. Vitt papper bara. Jag har alltid någonting för mig, om jag inte tränar tennis så träffar jag någon söt vän. Träffar jag ingen söt vän så åker jag och köper de där snygga kläderna jag egentligen inte alls behöver, eller så pluggar jag (allt förutom matte, förstås). Men idag har jag absolut ingenting för mig. Visst, jag skulle kunna plugga den där matten jag lovat Isalee att plugga, men nej, just nu ska jag bara njuta av att göra ingenting. Typ sätta mig i min fåtölj och bara sitta där (vilket jag kommer att orka i ungefär två minuter).

Men ni vet, ibland springer man fortare än vad man klarar av bara för att man är rädd för att stanna och upptäcka att man inte vet var man ska.

L


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0