Come and take a walk with me

Nu har jag suttit vid datorn i snart två år för att lyckas bränna en skiva till min moder i julklapp. Inte riktigt två år dårå. Hur som helst har jag väldigt mycket te i mig, men jag är liksom fast vid datorn. Ni vet hur det blir. Så jag lider rätt mycket just nu. Nu är 74 procent bränt. Spännande! 80%!

Idag har jag varit i Liljeholmens nya köpcentrum med bror min. Det var rätt fräscht. Men opersonligt. Ni som funderar på att dra dit, nu vet ni..

Jag gjorde en surdeg idag också! Produktiv som man är.. Sen är det bara att hoppas på det bästa. Den ska ju stå i fyra dagar och göra vad den nu gör. Spännande även detta!

Nu är den klar! Och i morgon ska LIC till Moderna museet! Kultivera oss lite, hade vi tänkt. Typ. Roligt ska det bli i alla fall! Kameran ska med, så ni får ta del av vår förhoppningsvis fina söndag. PUSS!



Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0