Free of Synthetic Dyes

Låååång kväll igår hörrni, lååång kväll. Jag räknade just ut att det hann gå så många som tio timmar från dess att jag slog igen ytterdörren här hemma tills att jag öppnade den igen. Lång kväll. Men mycket rolig kväll också! Jag lyckades ta nära fyrahundra bilder, så självklart måste jag bjuda på några utav dem.

Kvällen bjöd i alla fall på färgglada halsdukar, pommes frites, gamla minnen, musik, flashlights, choklad, strumpstöld, chokladstöld, sanning och konsekvens, prickiga paraplyer, nattmackor, oboy, regn, och mycket mycket mycket mycket mer.












Nu ska jag äta frukost.

Lisa


Kommentarer
Postat av: F

Haha strumpstöld och chokladstöld, är vi grymma eller!

2009-11-08 @ 13:50:09

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0