Fisksoppa pour moi

Om fem minuter borde jag börja laga mat! Like if. Nu är det bloggning som gäller.

På söndag är det första advent, mina vänner! Det innebär julmarknad och tillhörande fika tillsammans med Lisa och Isalee. Det ska bli hur mysigt som helst ju! Gud vad mysiga vi är, flickor!

Sen så vill jag bara säga det att jag ska på konstkurs ikväll. Roligt roligt. Och trots det att jag sovit över 9 timmar tre nätter i rad så är jag sådär jättetrött man bara blir efter en jobbig dag i skolan. Dagens dag i skolan idag var inte så fruktansvärt jobbig, så jag vet inte varifrån le trötthet kommer. Men nu shottar jag vitaminer varje morgon och kväll, så bye bye trötthet säger jag bara!

Det var väl ungefär det jag hade på mitt arma hjärta idag. Vi hörs!



Camilla

Och jusste, för er som undrar så kan det vara farligt att springa i trappor om ni har för stora alternativt hund-tofflor på er.


Kommentarer
Postat av: Isalee

vi är ortoligt mysiga av oss! men vad ska man annars vara på vintern?

2009-11-23 @ 19:42:54

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0