I go to bed feeling the same

Hej på er alla. Idag har varit en dag bland alla andra, bara att det har varit fredag liksom. TGIF. Jag har av nån anledningen varit nära ett nervöst sammanbrott hela dagen av olika anledningar. Bland annat hopar sig matten över mig och min bildliga nya frisyr som ett hotfullt, svart regnmoln (det där provet kan jag i och för sig inte ens vara besviken över, jag garvar högt när jag tänker på det), men dessutom så gör min vänsterarm svinont (höhö) och kommer försvåra min träning. Jag har jättemycket att göra men samtidigt är jag uttråkad, ni vet när man typ ser paniktankarna om alla läxor och saker som bör göras flyga omkring runt en, men man bara vinkar lite halvhjärtat till dem och säger "hejhej" medan man sitter kvar precis där man satt från början.

Och idag är det 4 veckor sedan vi sågs sist. Räknar du också? Jag ska nämligen sluta. Jaja, no big deal whazzever, som Brüno skulle ha uttryckt det.






Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0