I told you a million times

Idag väckte min pappa mig klockan kvart över sju och sa att jag skulle spela match i Västerås. Jaha, liksom. Vissvisst, kör upp mig i ottan och skicka ut mig på tennisbanan som en pensionerad zombie bah. Jag fick däremot bara vara reserv i a-laget, så jag behövde inte ens spela nån match, vilket innebär att jag är nyss hemkommen från en härlig dag i Västerås tennishall. Hurra.

Jag är halvt döv, då min tennistränare körde härlig rock på högsta volym hela vägen hem i bilen. Det piper lite i öronen, men det var det fan värt.





Lisa


Kommentarer
Postat av: Åjshi, inte Lisa-Stalker!!

HAHA var det Johan du åkte med?

2009-11-08 @ 20:45:48

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0