Isn't it obvious that I love you?

Idag tog jag sprutan! Jag bah gick in i rummet, lugn som en död bäver och tog den. Så nu är det gjort, och jag kan både gå rakt fram och prata samtidigt.

På tal om svin och grisar så tycker jag att det var rätt kul vad min bror berättade härom dagen. Han skulle bifoga en fil till honom själv via mail i veckan. Något projektarbete typ. Aa, sen hade han skrivit "här har du din gris!" till sig själv i mailet (jag har aldrig påstått att han är som vi andra). Som "ämne" där uppe ni vet, tror jag det var. Så när han insåg att skulle behöva vidarebefordra det till projektledaren fick han lite bekymmer och var tvungen att skicka det fram och tillbaka, till sig själv, mellan här hemma och skolan och ändra rubriken. Tidskrävande arbete bara för att hon inte skulle få hans söta meddelande.

Jag tyckte grejen var lite rolig i alla fall.

Three little pigs by Bigbird3.

Camilla


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA!

2009-11-20 @ 20:16:05
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0