It's a little bit funny

Nu hade jag precis skrivit värsta inlägget. Och så bah försvann det! Jävla skit.

Ingen idé att grina efter spilld mjölk. Eller vad det heter.

I stället så tänker jag berätta att det är första advent på söndag. Det har jag i och för sig redan sagt en gång förrut. Fan. Det förra inlägget blev mycket bättre.

Så kan det gå.

Jag gillar er ändå! Och Jhonny Depp. Och Lisa. Intresseväckande att JD kom för Lisa där. Det var inte med meningen.

Nu tänkte jag bjuda på lite random bilder ifrån i våras! Bara för att jag gillar er så mycket!





                            Camilla

Kommentarer
Postat av: Isalee

våra små kycklingar.... saknaden är stor! iiiiiinte.

(kände mig som en 12 åring när jag skrev det där...)

2009-11-27 @ 20:31:14
Postat av: Moa

haha är det bara jag som gillade våra kycklingar?! XD

2009-11-28 @ 00:54:22
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0