Lets fall asleep

Hello hello hello! Det var hur mysigt som helst att åka skridskor - dagsljus, vänner, motion, glädje och warm up inför skolans skridskortest. Sen kan man ju undra var världen är påväg när det ska krävas att man är bra på skridskor för att bli en bra samhällsmedmänniska, men det hör ju inte riktigt till vår underbara dag. Camilla bjöd ju på en väldigt fin film där jag inte alls har tempramentsbekymmer, men här kommer i alla fall lite bilder som kanske kan få även er att bli taggade till att inta isen. Det var faktiskt ren själsmassage!

Ikväll har jag dessutom fikat med min long-lost-friend Ulrika, det var alldeles för länge sedan vi sågs. Hon är en asrolig och superskön tjej som jag önskade tog mer utav min tid. Vi slog oss ned på det mytomspunna Café 60 och talade om minnen, körde lite catch up, berättade pinsamma saker och allt som finns där emellan över varsin kopp te. Jag hoppas att jag snart får träffa henne igen!

Lisa







Kommentarer
Postat av: Isalee

ge mig bilderna! du tar in dom på ditt usb så tar jag det så får du mina? förstår du vad jag menar tjejen?

2009-11-08 @ 12:30:39

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0