Pretty everything.

Helt ärligt. En del i mig höll på att avlida idag på fysikprovet och jag var nära på att bara lämna in det och gå hem, äta godis, se en film och gråta. För det spelar liksom ingen roll hur mycket jag än pluggar inför prov. Det går alltid såhär, tänkte jag. Inte för att proven är allt, men när man verkligen verkligen verkligen anstränger sig, är det inte så kul tionde gången det går lika bra som om man inte ens hade lyft ett finger. Det där lät konstigt. Jaja. Men så samlade jag alla mina inre krafter (inte de som provet handlade om.. haha) och gav mig fan på att jag kunde klara det. Och när tiden var slut visste jag i alla fall att jag gjort varenda mikrometer av vad jag kunde. Mitt bästa helt enkelt. Så nu får det gå som det går. Vad det än innebär, så är jag jättestolt över mig sjäv! And that's pretti It.



Camilla


Kommentarer
Postat av: Isalee

well, thats good!

2009-11-25 @ 22:15:56

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0