Rocky style

Jag tycker också väldigt mycket om vår klass. Och Camillas inlägg var roligt tycker jag.

Men jag har tänkt på en sak. Tänk va lite ni egentligen vet om mig och Camilla, trots att ni läser vår blogg! För jag kan ju faktiskt skriva precis vad jag vill. Jag ska erkänna att jag alla de gånger sagt att jag ska kolla på Rocky inte alls kollat på Rocky, jag har bara planerat att kolla på Rocky. Och de gånger jag sagt att jag ska baka cupcakes har jag oftast inte alls gjort det, bara för att någonting annat kommit i vägen!

Men nu lovar jag, nu ska jag sätta mig med mitt nya goda blåbärste och kolla på Rocky II. It's gonna be awesome.



Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0