So close, no matter how far

Jisses alltså. Jag är trött. Jag har sovit lite för lite de senaste dagarna, och jag har inte riktigt hämtat mig från att min vän väckte mig med en rak höger i torsdags. Jag ska minnas det där, Isalee.

Imorgon ska jag på självaste Centralbadet med min självaste mamma och få massage. Hur lyxigt är inte det på en skala? När jag blir miljonär så ska jag skaffa en personlig massör, tror jag. Och därefter ska jag kanske på Micheal Jackson-filmen med Christoffer. Och så skulle jag vilja köpa lite prylar till mitt rum. Och så vill jag träffa Henke imorgon. Jesus alltså.



Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

Men är det där riktigt sant? det låter inte som något jag skulle göra ;)

2009-11-21 @ 21:22:32

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0