Svinvaccin

Hallåelö! Camilla is speaking. Jag har haft så fullt upp idag med att shoppa loss med den gulliga Melker, att jag inte riktigt hunnit uppdatera. Så nu ska ni få höra! Jag har köpt ett par sassy stövlar! Och en julklapp till Lisa! Med värdefulla smakråd av en lite vaccintrött vän. Och ja, man mår inte helt prima av det där vaccinet alltså. Nono, you have my word on that. Zå ikväll blir det till min värkande kropps fördel en tidig sänggång.

I morgon ska jag visa er mina skohor. Bara för att jag tycker det är så roligt att visa upp allt jag köper. Men ni får inte se julklappen. Det skulle bli så fel. (Med samma tonläge som Nala säger det i lejonkungen, angående giftemål med Simba.)

Och snälla Gud. Gör så att jag förstår konjuktiv i franska. Jag förstår verkligen inte. Varför skriver jag ens om detta en lördagkväll? Måste vara vaccinet.



                            Herrå!


Kommentarer
Postat av: Isalee

det låter mys, mitt svin dödar mig långsamt

2009-11-21 @ 21:23:13
Postat av: melker

nöff nöff...

2009-11-21 @ 22:25:03

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0