Tänk om du glömmer

Holy fuck, vilken lång dag. Jag har varit på Centralbadet och fått massage, simmat, duschat, tränat, solat, ätit lunch och duschat igen. Det var underbart ska jag få be att tala om. Men det är ju helt oroligt vad det tar på krafterna att slappna av. Jag är helt slut.

Men jag har varit på IKEA idag också. Varför sägs det att IKEA är så hemskt? Jag tycker helt seriöst att IKEA är grymt, jag skulle vilja bo där! Det är billigt, de har utan undantag allting och det är helt okej kvalité på allting.

Så, kolla vad jag har shoppat idag (inte bara på IKEA):

1. Ett grönt te med smak av mango
2. En dekorationsslinga till mitt rum
3. Fyra kuddar
4. Tre sorters tyg
5. Två t-shirtar
6. En burk

Och den där burken är jag särskilt glad för, för just en sådan burk har jag velat ha hela mitt liv. Jag måste banne mig ta en bild på mina saker och visa er! Keep in touch. Och all denna härliga konsumtion har gjort mig på strålande humör!


Kommentarer
Postat av: Isalee

jag älskar IKEA

2009-11-22 @ 23:14:03

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0