Are you happy?

Min familj tycker att de gånger jag varit ute och träffat V och kommit hem runt fyra på morgonen har varit extrema. Alltså, att det har varit extremt sent. I och för sig har det hänt på vardagar så jag kan förstå dem. Men nu är klockan halv två och min bror är fortfarande inte vaken. Han kom nämligen hem klockan sju i morse. Det är extremt.

Förresten har jag jobbat idag. Jag undrar om jag tar till rätt metoder när
jag lär mina elever egentligen...

Lisa: Och så ska man komma ned med racketen på den här sidan
och inte här på smalbenet. Det gör ju jätteont! Ser ni mitt stora
blåmärke här som jag fick när jag inte servade ordentligt?
Jobbig unge: Men om man vill ha ett blåmärke då? Hihihi.
Lisa: Om man vill ha ett blåmärke?
Jobbig unge: Jaa! Hihihihihihihi.
Lisa: Då är man maschosist. Man vill inte vara maschosist. Serva ordentligt.


Förresten längtar jag tillbaka till sommaren lite.



Lisa


Kommentarer
Postat av: Camilla

Söhöt!

2009-10-11 @ 13:55:19
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: emzak

Haha!

2009-10-11 @ 20:15:07
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0