Come on, Baby!

Nu har jag fått min livsdos strålning tack vare en brummande magnetröntgentunnel. Det var riktigt spännande! Jag fick ligga blick stilla med p4 i öronen och grejer. Blev lite lite svårt att motstå att dansa till gamla Beateslåtar och Sarah Dawn Finers nya där ett tag bara. Nästa vecka får jag veta hur det egentligen är med mitt knä också. Vi har nämligen lite brist på kommunikation, det och jag. Så det ska bli skönt att äntligen få veta varför jag inte får spela fotboll för det.

I morgon är det fysikprov. Och jag tänker inte plugga en minut till. No, I wont. I stället ska jag prioritera Idol och min nya drog Snabba Cash.


Hej Svejs!

Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0