Doktorander i jonparskromotografi

Goood morgon! Idag är det lördag! Första dagen på höstlovet om man räknar så! Veckan på AZ är tyvärr över, men det känns ändå som att jag kan acceptera det. Hela veckan får bevaras som ett fint minne och the maen var inte riktigt The Maen. Så jag kom över honom i samma stund som bussen kom och körde oss till Södertälje station. Det var tur! Nu ska ni få se i vilken utstyrsel vi tchillade [tjshillade] runt där på le AZ:





Som skurna för labbkläder?!



Har jag berättat att jag går igång på pennor?



Och såklart vårat eget bullförråd:



Idag ska vi få gäster för min bror fyller år i morgon! Då ska de få se mit schnygga rum! Och jag känner mig jättekreativ, överaktiv och lite som ett pappersarkiv!

/Camilla - övertrött en lördagsmorgon


Kommentarer
Postat av: marie

snygga ;)

2009-10-24 @ 12:16:24
Postat av: Isalee

sexy sassy!

2009-10-24 @ 13:11:03

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0