Beat me, bash me, you can never trash me

Tjafan! Vet ni typ bästa grejen ever? Vi har inga lektioner, ingen skolmat, inga psykiskt invalida fysiklärare och inga matteläxor på TVÅ hela veckor. Jag känner mig som ung igen! Och bäst av allt är att vi ska få utveckla vår hjärnkapacitet med lite hederlig praktik! Jag och Lisa ska vara på Astra Zeneca och spana efter alvedonreceptet och kolla in djurförsöksdjuren. Tror jag i alla fall. Det ska bli mycket spännande! Nu ska jag bara skriva ihop en labbrapport och därefter tar jag ett kvickt farväl av skolan och allt vad det innebär.

Och nu tänkte jag fråga er en fråga som jag har undrat lite vad jag själv skulle svara på..:
Om ni var tvugna att dö, och fick önska er vilken måltid som helst, vilken skulle ni välja? Själv väljer jag mellan pannkakor med sylt, grädde och lönnsirap eller sushi eller an asgod pizza eller en kryddig varm soppa med vitlöksbaugette eller stekt fisk, potatis och filsås. Nej jag bah skämta, aldrig i livet att jag skulle välja stekt fisk, potatis och filsås. Inte okej. Men speak up for your country nu va! Man vet aldrig när man kommer att behöva fatta ett såhär stort beslut, lika bra att ha ett i bagaget tänker jag.



Nu ska jag snart till Isalee och sen får vi minsann se vad som händer! So long!

Camilla

 


Kommentarer
Postat av: Vw

Räkor! För det tar så jävla lång tid att äta att man inte skulle ha tid att dö efteråt (:

2009-10-18 @ 14:52:36

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0