Express Yourself



Lite shopping hinner man ju med också. Rea var det på Gina och denna fyndades för endast 49 spänn! Och nu, älskade vänner, är jag i valet och kvalet. Ska jag satsa på en skinnkjol eller inte? 249 kostade den. Jag sparar trots allt till tågluffningen. Men ändå. Den satt fint. Vill. Ha. Den. Hittar ingen bild heller så att ni kan få se tuffingen! Men Melker, tror du det blir för mycket snm med dragkedjor på den och allt?

Och ja, ursäkta min "jag-tänker-ta-överdos-av-rohypnol-direkt-efter-att-den-här-bilden-tas"-blick på bilden..

Ses i morrn!

Cam


Kommentarer
Postat av: melker

Alltså det finns ju risken att det blir det... men annars är ju snm ganska najs :D

2009-10-07 @ 09:10:40

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0